هیئت محسنیه علیه السلام

به هیئت محسنیه علیه السلام روستای تیرانچی خوش آمدید

هیئت محسنیه علیه السلام

به هیئت محسنیه علیه السلام روستای تیرانچی خوش آمدید

ایجاد مرکز دانلود هیئت محسنیه علیه السلام

باسلام خدمت تمام کاربران عزیز  مرکز دانلود هیئت محسنیه علیه السلام ایجاد شدآدرس مرکز اینجا


باسلام امروز به طور رسمی سایت هیئت محسنیه علیه السلام تیرانچی آغازبه کارنمود

امروزمداحی بسیار زیبا ازنوجوان علیرضا افشار آماده دانلود است اینجا کلیک کنید

قسم به آسمون        به اشک چشمامون
دلم بیت الولیّه          آقام علیّه...
    قسم به دریاها         ولاش تو قلب ما
عیان و منجلیّه           آقام علیّه...
       من مست ابالحسنم       پابست ابالحسنم
مولا علی حیدر....

 از لطف زهرا(س)علی علی ذکر لبامه
گوهر اشک محبتش نور چشامه
  با نام حیدر   دل پر می گیره
سراغ کوی دلبر می گیره
 علی علی جان... علی علی جان...


هر آنکه نیست درون دلش ولای تو
به آتشش فکند در جزا خدای تو
تو پادشاهی و بر بام گنبد دوار
در اهتزاز بود تا ابد لوای تو
الا وجود فدایت قدم بزن که دمی
ملک به دیده کند سرمه خاک پای تو

هوا تو کردم ، دوباره هوای اون صدا تو کردم
بگو کجایی ، یه عمره که می خوام بیام دورت بگردم
دلم شکسته ، شدم از ندیدن تو زار و خسته
گرد و غبار ، غریبی روی چهره ی خسته ت نشسته
مطمئنّم دستامونو        بازم این شب ها می گیری
دوس دارم بدونم آقا             تو کجا احیا می گیری
یااباصالح یا مولا