هیئت محسنیه علیه السلام

به هیئت محسنیه علیه السلام روستای تیرانچی خوش آمدید

هیئت محسنیه علیه السلام

به هیئت محسنیه علیه السلام روستای تیرانچی خوش آمدید

یا محمدابن علی ایها الباقر علیه السلام



السلام علیک یا ابا جعفر یا محمد بن علی ایها الباقر یابن رسول الله انا توجهنا واستشفعنا وتوسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله

 

ادامه مطلب ...

شهادت امام جواد علیه السلام


«بقیع»
کاش همچون لاله سوزم در بیابان بقیع
تا شبانگاهى شوم شمع فروزان بقیع
کاش سوى مکه تازد کاروان عمر من
تا کنم بیتوته یک شب در شبستان بقیع
کاش همچون پرتو خورشید در هر بامداد
اوفتم بر خاک قبرستان ویران بقیع
آرزو دارم بمانم زنده و با سوز حال
در بغل گیرم چو جان، قبر امامان بقیع
آرزو دارم ببینم با دو چشم اشکبار
جاى فرزندان زهرا را به دامان بقیع
آرزو دارم بیفتم بر قبور پاکشان
تا که گردم حایل خورشید سوزان بقیع
آرزو دارم که اندر خدمت صاحب زمان
قبر زهرا را ببوسم در بیابان بقیع
آرزو دارم که همچون گوهر غلطان اشک
از ارادت رخ نهم بر خاک ایوان بقیع
اندر آنجا خفته چون قربانیان راه حق
اى موید جان عالم باد قربان بقیع 

منبع:سایت حضرت محسنیه علیه السلام

عاشورا از نگاه قرآن کریم


سوره ی مبارکه الصافات: آیه 107

سوره ی مبارکه الصافات: آیه 107   وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ(107)   ما ذبح عظیمى را فداى او کردیم، (107)   و" فدیناه بذبح عظیم." و ما قربانی بزرگی را فدای او ساختیم. امام رضا علیه‌السلام فرمود  ادامه مطلب ...

آیت الله بهجت: دعای "عظم البلاء" را بخوانید و بخواهید خدا صاحب کار را برساند

در عصر ما که گرفتاری ها و فشار ها از هر طرف متوجه شیعیان در اقصی نقاط جهان و خصوصا کشور ماست. باید چه کار کرد؟


  ادامه مطلب ...

خوابی که پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)برای ایرانیان دید چه بود؟

در فرهنگ شیعی کسانی که وقت خاصی را برای ظهور آن حضرت مشخص می‌کنند، «وقاتون» خوانده شده‌اند و مکرراً دستور به تکذیب آنان داده‌اند؛ اکنون می‌افزاییم که بدون آنکه بتوان زمانی را برای ظهور آن حضرت مشخص کرد، تنها می‌توان گفت که بر اساس قرائنی، زمان ظهور آن حضرت نزدیک است.  ادامه مطلب ...

سالم ترین شهر در آخر الزمان کدام است؟

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل ازافکار، سالم ترین شهرها و بهترین مکان ها هنگام نازل شدن فتنه و آشکار شدن شمشیرها کجاست؟ سالم ترین مکان در آن روز شهر قم است.  ادامه مطلب ...